Policlínica Gipuzkoa offers patients and their families the most comfortable, pleasant and fastest recovery during hospitalisation.

Пацієнти з інших країн

Поліклініка «Гіпузкоа», яка розташована в привілейованому районі міста Сан-Себастьян і яка входить в Технологічний Парк міста та завдяки своїй неперевершеності, комфорту та професійного престижу є зразковим для Іспанії приватним лікарняним комплексом.

Будучи піонером в галузі впровадження передових технологій (перший сканер в Іспанії з’явився в цій поліклініці), ця клініка сьогодні має найсучасніше хірургічне обладнання, а також основні акредитації за якість медичного обслуговування, які були надані в Європі, де одна із найсуворіших систем акредитації якості у світі.

Поліклініка «Гіпузкоа» бажає продовжити своїм клієнтам та їхнім сім’ям найвищий комфорт і найбільш швидке і приємне одужання під час перебування в нашій лікарні.

З цією метою ми організовуємо для наших пацієнтів і супроводжуючих їх осіб прибуття в Сан-Себастьян і поліклініку «Гіпузкоа» з будь-якої точки світу, забезпечуючи їх зустріч у нашому місті в обраному ними місці перебування, а також організовуємо необхідні поїздки.

За бажанням пацієнта йому можуть надаватися послуги перекладача.

СЕРТИФІКАТИ ЯКОСТІ

Поліклініка «Гіпузкоа» має сертифікати якості ISO 9001-2008 на наступні послуги:

• Рентгенологія і томографія
  • Цілодобова невідкладна медична допомога
  • Кардіохірургія
  • Гемодинаміка
  • Операційні зали
  • Стерилізація
  • Лабораторія клінічних аналізів
  • ВІТ Відділення інтенсивної терапії
  • Приймальна палата
  • Відділення госпіталізації

Також ми акредитовані Європейським акредитаційним інститутом кардіоваскулярної та грудної хірургії на надання кардіохірургічних послуг дорослим.

ПОСЛУГИ, ЯКІ КОРИСТУЮТЬСЯ НАЙБІЛЬШИМ ПОПИТОМ У ПАЦІЄНТІВ З ІНШИХ КРАЇН

Загальний огляд

В межах комплексної пропозиції послуг у поліклініці «Гіпузкоа» існує Програма персоналізованих оглядів, що включає проведення всіх медичних аналізів, необхідних для оцінки стану здоров’я пацієнта. Ця Програма також включає спеціалізоване обстеження в шести галузях: обстеження молочних залоз, на предмет клімаксу климактерий, простати, остеопорозу, кардіообстеження, обстеження серцево-судинної системи та обстеження для спорту.

Описана в даному пункті послуга являє собою наш експрес-огляд: комплексна оцінка стану здоров’я, що починається з проведення скоординованих аналізів в один і той самий день для отримання результату оцінки загального стану здоров’я нашого пацієнта за лічені години.

Центр комплексної кардіології: Огляди, гемодинаміка, електрофізіологія, кардіохірургія, кардіореабілітація

Центр кардіології складається з команди скоординовано працюючих професіоналів з різною спеціалізацією. Поліклініка «Гіпузкоа» має кардіологічний центр, що є передовим в Іспанії, оскільки він об’єднує різні відділення, такі як відділення клінічної кардіології, кардіохірургії, гемодинаміки, попередження серцево-судинних захворювань, серцево-судинної томографії та кабінет для діагностики аритмії.

У кожному з відділень, які є складовими центру кардіології, ми розробляємо найбільш передові методики та обладнання.

1. Відділення кардіохірургії, щорічно проводить більше 400 екстракорпоральних медичних втручань, яке відрізняється використанням при здійсненні обхідного шунтування радіальної артерії, з ендоскопічним видаленням. Дане відділення доповнено відділенням кардіореабілітаціі, що забезпечує найкраще і найбільш швидке повернення пацієнта до його звичайного життя.
  2. У відділенні гемодинаміки ми щороку здійснюємо більш 2000 дій по ангіопластиці і катетеризації, в більш ніж 85% випадків за допомогою доступу через радіальну артерію. У нас є програма первинної ангіопластики для всього центру «Гіпузкоа» і ми здійснюємо неінвазивне лікування міжпередсердних шляхів
  3. Для попередження серцево-судинних захворювань ми маємо кабінет кардіологічних обстежень з апаратом для велоергометрії і найпередовішим лікарняним обладнанням для рентгенографічної діагностики.
  4. Ми маємо в своєму розпорядженні обладнання для електрофізіології та застосовуємо найбільш передові методики радіочастотної діагностики та видалення.
  5. Кардіологи і радіологи відділення візуальної діагностики лікарні проводять серцево-судинну діагностику за допомогою апарату МРТ останнього покоління і 64-зрізного комп’ютерного томографа.

Комплексна урологія: Роботизований хірургічний апарат «Da Vinci» (Да Вінчі) для виконання операцій на предмет раку простати.

Ниркові захворювання, доброякісна простата з Зеленим Лазером, рак простати або сечового міхура із застосуванням роботизованого хірургічного апарату «Da Vinci», нетримання сечі, літіаз сечового міхура, порушення ерекції або чоловіче захворювання – це лише деякі з патологій, які лікують у відділенні урології нашої поліклініки.

Для цього ми проводимо найбільш точні діагностичні дослідження і найбільш ефективне медично-хірургічне лікування, такі як, крім іншого, магнітно-резонансне обстеження, сканування, трансректальна екографія з направленою біопсією і відновленням тазового дна. Поліклініка є центром, уповноваженим на проведення операцій з видалення нирок для подальшої їх трансплантації.

Операції по штучному заплідненню

Кабінет штучного запліднення пропонує послуги з стерилізації для досягнення вагітності за допомогою методик, що включають маніпуляцію гаметами. Цей кабінет застосовує найпередовіші методики, які, крім усього іншого, включають:

• Штучне запліднення (ШЗ)
  • Запліднення в пробірці (ЗВП)
  • Інтрацитоплазматична ін’єкція сперматозоїда (ІКСІ)

Травматологія: Хірургія стегна, плеча, коліна, зап’ястя і ступні

Відділення травматології поліклініки має великий досвід у лікуванні ушкоджень суглобів методом артроскопії на коліні, плечі і щиколотці, так само як і в протезуванні та догляді за пацієнтами, що стали жертвами ДТП або нещасних випадків на робочому місці.

За допомогою первісного проведення клінічного обстеження з подальшою, при необхідності, екографіі або магнітно-резонансною томографією на нашому обладнанні останнього покоління здійснюється точне діагностування ушкодження у гострий момент. Після цього визначається лікування, реабілітаційного або хірургічного характеру, якого дотримуються для одужання пацієнта і в якому окреме місце займають методики із застосуванням лазера.

Близько 95% травматологічних пошкоджень ефективно виліковуються за допомогою артроскопічних методик амбулаторної хірургії, після яких залишаються лише малі рубці.

Також наша поліклініка є піонером в застосуванні факторів росту при тих пошкодженнях і хірургічних втручаннях, які цього вимагають.

Нещодавно був створений кабінет чрезкожної хірургії ступні, в якому можна проводити корекцію в амбулаторному порядку і за лічені хвилини недужих і неестетичної деформації ступень – подагричних шишок, молоткоподібних пальців, метатарзалгії або тарзалгіі – із застосуванням місцевої анестезії та залишенням після операції незначних рубців. Корекція цих ушкоджень проходить безболісно для пацієнта, який незабаром може повернутися до свого звичайного життя.

Офтальмологія. Ексімерлазерна хірургія

У відділенні офтальмології поліклініки «Гіпузкоа» застосовується найновіша методика лазерної хірургії для лікування короткозорості, далекозорості та астигматизму, а також хірургії катаракти, хірургії століття і втомлених повік (далекозорості). Крім того, у нас проводяться операції на очах і лікуються такі захворювання, як втомлені повіки, очний тиск, проблеми з сітківкою, подразненням очей тощо.

Лазерна хірургія очей проводиться фахівцями з більш ніж 20-річним стажем, що забезпечують високий рівень санітарно-медичного обслуговування.

Пластична хірургія

Головна мета естетичної хірургії полягає в тому, щоб забезпечити для будь-якої особистості можливість підвищити свою самооцінку і бути задоволеним своїм тілом. В поліклініці «Гіпузкоа» ми покращуємо зовнішній вигляд пацієнта і робимо його більш привабливим. Для цього в нашому розпорядженні є найпередовіші технічні та технологічні засоби.

Омолодження обличчя з введенням лазером CO2 у повіки і / або зморшки, збільшення або зменшення молочних залоз з невеликим рубцем, а також ліпосакція ультразвуком, що дозволяє видалити значну кількість жирової тканини найменш агресивним для організму способом, з відмінними результатами в таких зонах, як стегна і молочні залози, з яких зазвичай найважче видаляти жирову тканину, – і це лише деякі з операцій, які пропонує відділення пластичної, естетичної і відновної хірургії.

До хірургічного втручання пацієнт за допомогою цифрової системи лицьового і тілесного аналізу Mirror зможе побачити приблизну візуалізацію кінцевого результату.